پایگاه آموزش و  مشاوره کسب و کار اینترنتی

پایگاه آموزش و مشاوره کسب و کار اینترنتی

معرفی معتبرترین روشهای کسب درآمد // جدیدترین استراتژی ها و اندیکیتورها// آموزش تحلیل و برسی // دانلود اندیکاتورها

آمار سایت

نظرسنجی سایت

نظر شما درمورد نت خونه؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 150
  • بازدید کل : 50341

الیمپ ترید چیست(Trade) یا مبادله ارزهای دیجیتال چیست؟


الیمپ ترید چیست(Trade) یا مبادله ارزهای دیجیتال چیست؟

الیمپ ترید (Olymp trade) چیست؛

پلتفرمی برای پیش بینی قیمت با ریسک بالا!

با توجه به اوضاع نامناسب مالی مردم کشور ایران، بسیاری از مردم تصمیم به سرمایه گذاری در پلتفرم هایی گرفته اند که لازمه کسب درآمد از آن ها، دانش و شانس است. یکی از این پلتفرم ها، الیمپ ترید (Olymp trade) است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم، پس اگر شما هم یکی از کاربران این پلتفرم هستید یا به فکر سرمایه گذاری و ترید در الیمپ ترید هستید، این مقاله را از دست ندهید.

قبل از هر چیز یک نیم نگاهی به حضور فعال و پر شور مردم ایران در این پلتفرم می اندازیم.

الیمپ ترید (Olymp trade)

همانطور که مشاهده می کنید، سایت الیمپ ترید ۱۵ درصد ترافیک خود را از طریق کاربران ایرانی به دست می آورد. رتبه این سایت در ایران، ۳۳۸ و در جهان ۱۶۶۷ که نشان می دهد کاربران زیادی از این پلتفرم استفاده می کنند و مهم تر از آن، ایرانی ها درصد قابل توجهی از کاربران آن را به خود اختصاص داده اند.

الیمپ ترید (Olymp trade) چیست؟

پلتفرم الیمپ ترید، بستری برای پیش بینی قیمت و باینری آپشن فراهم کرده است. به طور مثال باینری آپشن برای ارز دیجیتالی بیت کوین نوعی معامله می‌باشد که در آن شما پیش بینی می‌کنید، در زمان مشخص قیمت بیت کوین افزایش یا کاهش خواهد یافت. اگر درست پیش بینی کنید، سود آپشن را به دست می‌آورید و اگر اشتباه پیش بینی کنید، سرمایه خود را از دست می‌دهید. هر باینری آپشن بیت کوین تاریخ سررسید خاص خود را دارد که در آن تاریخ، آپشن درست یا نادرست بودن پیش بینی شما را بررسی می‌کند. هر باینری آپشن بیت کوین هم چنین سود خاصی دارد که می‌توانید آن را تصاحب کنید. به دلیل اینکه این نوع معامله به برنده یا بازنده شدن همراه است و حد وسطی برای آن وجود ندارد به آن باینری آپشن یا آپشن های دوتایی می‌گویند. البته در الیمپ ترید ارز های دیجیتالی دیگری مثل اتریوم، لایت کوین، دش،بیت کوین کش، ریپل، زی کش و … وجود دارد. علاوه بر این شما می توانید در مبادلات ارزهای رسمی کشورهای دیگر با یکدیگر هم امکان پذیر است.

در واقع الیمپ ترید یک بروکر ب

 

ازار مالی محصوب می شود. بروکر یک واسط بین خریدار و فروشنده است که مبادله آن ها را در بستری امن امکان پذیر می کند و در ازای آن کارمزد دریافت می کند. همانطور که در سایت الیمپ ترید هم قابل مشاهده است، این سایت در سال ۲۰۱۶ به کمیسیون بین المللی مالی (International Financial Commission) پیوسته است.

بسیاری از مردم معتقد هستند که باینری آپشن، قمار است و به همین دلیل تمایلی به شرکت و استفاده از این سیستم ندارند. تعداد زیادی هم به دنبال ریسک و کسب درآمد زیاد هستند و با رویای یک شبه پول دار شدن وارد این عرصه می شوند. باید به این نکته دقت بکنید که در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتالی دستکاری قیمتی به وفور دیده می شود و پیش بینی قیمت برای تحلیل گران به سختی امکان پذیر است و بسیاری از این پیش بینی ها اتفاق نمی افتد. با این تفاسیر پیش بینی قیمت توسط تازه واردان بیشتر شبیه قمار است تا پیش بینی و تعداد کسانی که خوش شانس بوده اند و توانستند از پلتفرم الیمپ ترید کسب درآمد کنند، کم نیستند.

عده ای هم بر این باور هستند که پلتفرم های این چنینی، با توجه به پیش بینی های مردم، قیمت ها را بالا و پایین می برند و فقط به سودی که از طریق آن به دست می آورند، می اندیشند. پس به این نکته هم دقت کنید که این امکان وجود دارد که پلتفرم هایی نظیر الیمپ ترید در دستکاریالکسا الیمپ ترید قیمتی ارزهای دیجیتالی نقش پر رنگی داشته باشند.

اگر به دنبال امتحان کردن یا ادامه دادن شانس خود در این پلتفرم هستید، حتما به هشدار زیر دقت کنید. (همچنین شما می توانید از نسخه دموی این پلتفرم هم بدون ریسک و از دست دادن سرمایه استفاده نمایید.)

هشدار:

اگر وارد این سایت شوید، بلافاصله با جمله “Registration is prohibited in your country” روبرو خواهید شد که نشان می دهد این سایت کاربران ایرانی را برای استفاده از سایت الیمپ ترید محدود کرده است. البته شاید این محدودیت هنوز اعمال نشده باشد ولی اگر شما یکی از کاربران این سایت هستید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که با آی پی ایران وارد این سایت نشوید. چون هر لحظه ممکن است دارایی های شما در این سایت بلوکه شود.

 

طبق بررسی هایی که انجام دادیم، کامنت ها و نظراتی که کاربران این پلتفرم در فضای مجازی ثبت کرده بودند، فهمیدیم که این سایت هر لحظه اراده کند، می تواند از کاربران خود مدارک هویتی دریافت کند. البته این اتفاق برای شناختن کاربران و جلوگیری از پولشویی (KYC/KML) امری پسندیده است ولی با توجه به محدودیتی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، حتی اگر از آی پی خارج از ایران داخل این سایت فعالیت می کنید، باید در نظر داشته باشید که باز هم امکان بلوکه شدن پول های شما توسط این سایت وجود دارد. پس توصیه می کنیم به راهکاری که در پست

یکی از راه های برطرف کردن مشکل کاربران ایرانی جهت احراز هویت در صرافی ها!” ارائه کردیم نگاهی بیندازید.

 

منع کاربران ایرانی در الیمپ ترید

 

مسئولیت سرمایه گذاری و ترید در این سایت به عهده خود کاربر است.

نظر شما در مورد الیمپ ترید چیست؟ آیا الیمپ ترید در دستکاری قیمتی نقش دارد؟

 

منع کاربرانی ایرانی الیمپ ترید

منع کاربرانی ایرانی الیمپ ترید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 107

برچسب های مهم

از همراهی شما سپاس گذاریم کانال تلگرام KELIDETEJARAT@ کانال ما درآپارات https://www.aparat.com/kelidetejarat

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما